Thursday

Thank You For Loving Me

Tydligen så måste jag ha varit väldigt snäll i år för jag fick så fina saker i julklapp.
Och tänk att mina nära och kära känner mig så bra att de lyckas köpa riktiga "jag" saker?!

Av min käraste fick jag det här fina halsbandet från Sophie by Sophie, (ni kommer väl ihåg det här?)
Älskar det! Såg nu också att det finns en freds ring, åh alltså!

Earcuff med kedja och hårnål fick jag av min kära syster, finaste!
Jag älskar alla sorters nitar! 

 Och något som jag aldrig har varit på men så gärna vill gå på, Opera! Biljetter till Carmen på Kungliga Operan, YIIS alltså!
Också det från min snygging till kille.
Jag fick andra jättefina julklappar också men det känns löjligt att rabbla upp det här. 
För en som älskar att få presenter så var julafton en klar 10:a! Tack alla mina fina, inte bara för klapparna utan för att ni finns i mitt liv!
Puss!


Ps. Missuppfatta nu inte rubriken, det är en Bon Jovi låt som heter så, det går alltså inte att köpa mig för presenter (haha om nu någon trodde det). 

No comments: