Monday

This weekend

Fredagen bjöd på AW med mitt gamla jobb. Det började viskas om utgång men jag körde på "bror duktig"-stilen och hojade hem rätt tidigt. Skönt! 
På lördagen så mötte jag och min kille upp en av mina äldsta (som jag känt längst alltså) och bästa vänner och drog till Skansen. Där bjöds det på julmarknad, lite shopping, djur, lunch och härliga nyheter. En sjukt bra start på lördagen helt enkelt. 
Kvällen spenderades hemma framför Boardwalk Empire (har sett sista avsnittet på säsong 2 nu..).
Och igår var det fullt hus. Familj och släkt var här och hängde, hur mysigt som helst. 
Älskar när det är mycket folk hemma hos oss!

Dagen till ära körde jag på djurmönster och sköna kängor.

Söta sälar (ja om du tittar riktigt noga så ser du två stycken)

Mitt senaste favorit djur, älgen (här- älgar)

No comments: