Thursday

If she can't find me, she can't break up with me





Okej, så jag tänker på bröllop. På ringar, klänningar, fest, folk, kärlek, musik och allt runt omkring. Jag trodde inte att jag skulle vilja gifta mig, men det vill jag...
Så kul och inspirerande att titta på olika klänningar (marrängklänning -Tack men nejtack!).
Kolla upp Vivienne Westwoods peacock bröllopsklänning, OH MY alltså!
--------------------------------------------------------
Okay so I do think about marriage. I never thought I would like to get married, but I do... 
I love to look at different dresses and get inspiration. Look at Vivienne Westwoods peacock wedding dress, it's amazing! 


And darling dear, if you decide to propose to me - the rings above is the rings I want! 





1 comment:

Bröllopsmagasinet said...

Du har så rätt, det är en riktigt fin klänning!