Thursday

Everything about you is so fucking beautiful.

Min mamma, min kille, min syrra och min andra syrra brukar läsa den här bloggen, det tycker jag är kul. Sen hörde jag att en kille som jag tycker är rolig brukar kolla in här ibland, det är också väldigt kul. Men vilka är ni andra? Hur gamla är ni? Vad gör ni om dagarna? Jag tänker att ni, mina kära läsare har kontorsjobb, stämmer det? Snälla berätta för mig! Stilla min nyfikenhet och var inte så blyga! Ge er tillkänna nu. 
Jag vet också att (skit-)Länsförsäkringar är en frekvent besökare här sen jag skrev detta, kul det också tycker jag. På riktigt. Fniss-kul. Jag hälsar er alla varmt välkomna!
Framför allt tycker jag att det är helt fantastiskt kul och alldeles underbart att jag har så många besökare... 
Lucky me liksom! ;)

2 comments:

Anonymous said...

Ja du känner mig puss å hej! :*

Queen Sis said...

Haha, jamen veeeem är du då? Ge mig en ledtråd! Puss