Thursday

Holy shit, It's a fucking rainbow!

Det finns en film som är så bra, så rolig och som jag har skrattat så sjukt mycket till... Ingen annan film kommer i närheten av att leverera så mycket skratt. Har ni inte sett den så måste ni se den!! Kan vara historiens mest underskattade film. The man who knew too little heter den och min favvo, Bill Murray är stjärnan i filmen. 
Här har ni ett smakprov:


Tror att min snygg-Percy och Mr. Loa Falkman-Lover, skulle uppskatta denna pärla! Eller ni kanske redan har sett den?

Ps. Jag har en hel del läsare från andra länder, ska man börjar skriva på engelska då? Jag vet inte hur sånt här med blogg-vett och etikett funkar, upplys mig please! Tack och Ds.

1 comment:

emmi said...

Hej! Jag tillverkar dem själv och har flera =) de är nickelfritt (litar på mina återförsäljare)